vrijdag 17 december 2010

2e Cursusdag


In een -voor mij- razendsnel tempo vloog er die ochtend (in juni) vanalles voorbij wickepedia, delicious, librarything enz... Natuurlijk had ik nog nergens een account aangemaakt, dus liep ik meteen al achter :-(

Dus thuis en op het werk maar "even" verder. Mijn oudste dochter (11) vond het wel leuk om haar boeken in Librarything te zetten, dus kijk ik onder haar account naar de mogelijkheden. Om nou zelf een account aan te maken, zie mezelf nog niet ieder gelezen boek erin zetten.

Op youtube naar video gezocht die wat tegenwicht kan geven aan de hectische ochtend...
En uit eigen ervaring kan ik bevestigen dat dit zeer ontspannend werkt.

1 opmerking:

  1. Let maar op als je kinderen straks naar de middelbare school gaan, dan is het helemaal handig.

    BeantwoordenVerwijderen